Levering
Ordrer til Danmark leveres som udgangspunkt indenfor 1-2 hverdage. Alle ordrer udenfor Danmark leveres som udgangspunkt indenfor 2-5 hverdage afhængig af din lokation. Når din ordre afsendes sender vi dig en ordrebekræftelse med et trackinglink. Bemærk, at der kan op til 24 timer før du kan følge din pakke på trackingen.
Alle pakker sendes fra vores eksterne lagerpartner:
Wheat
c/o System Transport
Sysselvej 67
7120 Vejle
Danmark
Levering i Danmark
Leveringstid: 1–2 hverdage (Op til 5 dage i udsalgsperioder)
Leveringsmuligheder:
- GLS Pakkeshop: 39 kr. - Gratis ved køb over 599 kr.
- GLS Erhvervslevering: 39 kr.
- GLS Hjemmelevering: 49 kr.
- DAO Pakkeshop: 39 kr. - Gratis ved køb over 599 kr.
- DAO Hjemmelevering: 49 kr.
Levering til Sverige
Leveringstid: 1–4 hverdage (uden for udsalgsperioder)
Leveringsmuligheder:
- GLS Pakkeshop: 49 kr. - Gratis ved køb over 599 kr.
- GLS Hjemmelevering: 49 kr.
Levering til Island
Leveringstid: 2–5 hverdage (uden for udsalgsperioder)
Leveringsmuligheder:
- GLS Erhvervslevering: 199 kr.
- PostNord Maxibrev: 65 kr.
Levering til Færøerne & Grønland
Leveringstid: 2–5 hverdage (uden for udsalgsperioder)
Leveringsmuligheder:
- GLS Hjemmelevering: 299 kr.
- GLS Erhvervslevering: 249 kr.
Retur
Vi tilbyder 30 dages fuld returret på varer købt på webshoppen. Returretten løber fra den dag, hvor du modtager varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.
Vi tilbyder ikke ombytning – ønsker du en anden vare, skal du derfor lægge en ny ordre.
Varer købt hos forhandlere kan ikke returneres eller refunderes hos os. Kontakt i stedet den pågældende forhandler, også ved reklamationer.
Du har ansvaret for returforsendelsen og det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade på varen under transporten.
Bemærk: Du kan miste hele eller dele af dit returbeløb, hvis varen er forringet som følge af forkert eller unødvendig brug. Fortrydelsesretten bortfalder f.eks., hvis du har taget varen i brug, hvis den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den, eller hvis den er blevet håndteret på en måde, der går ud over, hvad der er nødvendigt for at vurdere dens egenskaber og kvalitet.
Sådan returnerer du
1. Opret retur via vores returportal her.
2. Registrer de varer, du ønsker at returnere – du får alle nødvendige oplysninger for returnering og refundering.
3. Du modtager en QR-kode på mail, som fungerer som din returlabel.
4. Pak varen forsvarligt, og vedlæg den originale returseddel fra din ordre.
5. Aflever pakken i din nærmeste GLS pakkeshop – vis QR-koden og få en kvittering for indlevering.
Du betaler selv for returfragt. Hvis du anvender vores label, fratrækkes der 40 kr. fra din refundering.
Returordre skal sendes til:
Wheat
c/o System Transport
Sysselvej 67
7120 Vejle
Danmark
Vi modtager kun pakker sendt direkte til ovenstående adresse.
Tilbagebetaling
Du kan forvente at modtage pengene på din konto inden for 14 hverdage, efter at pakken er kommet os i hænde. Når vi har behandlet og tilbagebetalt din returordre, vil du modtage en bekræftelse fra os på mail. Returbeløbet overføres til det betalingsmiddel, du anvendte til købet. Har du f.eks. betalt med kort, udbetales beløbet til det anvendte betalingskort.